czwartek, 9 listopada 2017

Różowy? Nie dziękuję?


Różowy to kolor zupełnie nie dla mnie, po prostu go nie lubię.
Różowy kojarzy mi się z prosiętami, księżniczkami i małymi dziewczynkami
Tak, w tej właśnie kolejności ;)
Po różowy kolor sięgam głównie wtedy, gdy pasuje mi do pracy, która ma być prezentem.
Jeśli muszę, potrafię odnaleźć się w formach i kolorach, których nie lubię.

Do zrobienia tej kartki użyłam ślicznych papierów Studio Light i wykrojnika tej samej firmy.
Studio Light ma oczywiście papiery w różnych barwach i stylach bardziej mi odpowiadających,
ale tym razem postanowiłam chwycić róż za rogi.
Napis na kartce zabarwiłam mieszanką białego i mocno różowego fluidu, a także różowej mgiełki.
Mieszałam farby, aż do momentu gdy uznałam, że odcień pasuje do papierów. 
Pozostałą mieszanką farb pochlapałam kartkę na samym końcu.
Wracając do napisu, kolejnym krokiem było nałożenie Clear Crackle Glaze 
i białego Antiquing Cream.
Kilka kropel białej mgiełki i można uznać, że praca jest zakończona. 
Ciekawe jakich kolorów Wy unikacie w swoich pracach?
Zapraszam na bloga hurtowni Decoratorium.












Produkty:

Studio Light Home & Happiness 15x15 paper pad
DecoArt Clear Media Crackle Glaze
DecoArt Media Fluid Acrylics Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics Quinacridone Violet
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White
DecoArt Media Shimmer Mister White
Ranger Distress Spray Stain Picked Raspberry
Scrapiniec Chipboards
Wild Orchid Crafts Magnolia and Apple Blossoms flowers
Prima Marketing Say It In Crystals Tales of You & Me
Studio Light Cutting & Embossing die Beautiful Flowers 
Magnolia Doohickeys Summer Foliage dies
Memory Box Cloe Stem Steel Craft Die 
Crea Nest Lies XXL dies No. 21 

2 komentarze:

  1. Hahaha!:D prosięta mnie rozwaliły ... super sobie poradzilas z tym różem, kartka idealna dla małej księżniczki! Ja nie przepadam z kolei za fioletem

    OdpowiedzUsuń
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.